مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 13:552021-12-09ورزشي

مسؤولین آستارا به فکر چمن طبیعی باشند


با بازدید مسؤول برگزاری مسابقات لیگ خوشبختانه مشکلات تیم پرطرفدار شهرداری آستارا تا حدود زیادی مرتفع شده اما متولیان و علاقمندان ورزش گیلان باید بدانند که این پایان ماجرا نیست و این قصه سر دراز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بلاخره برای نخستین بار در فصل جاری و با پیگیرهای فراوان مالک و مدیران باشگاه شهرداری آستارا، تلاش های هیئت فوتبال شهرستان آستارا و همکاری مسؤولین شهرستان آستارا مشکلات و معایب ورزشگاه وحدت رفع شده و سه شنبه هفته آینده دیدار تیم های شهرداری آستارا و آرمان گهر سیرجان از هفته دهم مسابقات لیگ یک در ورزشگاه وحدت آستارا برگزار خواهد شد.

  شهریور امسال رییس سازمان لیگ فوتبال با ارسال نامه ای، به هیئت های فوتبال استان ها و باشگاه ها لیگ برتری تاکید کرد که رقابت های لیگ برتر در زمین چمن طبیعی باید برگزار شود و تیم نساجی مازندران به دلیل مصنوعی بودن چمن ورزشگاه خانگی اش با مشکلات فراوانی دسته پنجه نرم کرده است.

  مدیران استانی و شهرستانی بایستی از تجربیات دیگر تیم ها درس بگیرند و مجدد با چالش های آن ها روبرو نشوند و یکی ا ز مهمترین چالش های نزدیک به تیم شهرداری آستارا اولویت قرار دادند تهیه و تدارک یک چمن استاندارد برای لیگ برتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسؤولین آستارا به فکر چمن طبیعی باشند

مسؤولین آستارا به فکر چمن طبیعی باشند