مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 15:152021-12-09سياسي

اختصاص مصالح برای ساخت وساز منازل تخریب شده از زلزله کوهرنگ در کمتر از 48 ساعت


بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مصالح ساختمانی را ظرف 48 ساعت در اختیار منازلی که در زلزله تخریب شده و کار آواربرداری آن ها به پایان رسیده قرار دهد، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مصالح ساختمانی را ظرف 48 ساعت در اختیار منازلی که در زلزله تخریب شده و کار آواربرداری آن ها به پایان رسیده قرار دهد، همچنین این نهاد خانه های پیش ساخته را به سرعت در اختیار آسیب دیدگان قرار می دهد و نصب می کند.

غلامعلی حیدری 18 آذرماه در حاشیه بازدید از روستای زلزله زده تیک از توابع بخش بازفت شهرستان کوهرنگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از بخش های بازفت و صمصامی شهرستان کوهرنگ به صورت میدانی انجام و مشکلات احصا شد، قرار است تسهیلات از روز شنبه توسط بانک های عامل پرداخت شود.

استاندار چهارمحال وبختیاری ادامه داد: همچنین مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مصالح ساختمانی را ظرف 48 ساعت در اختیار منازلی که در زلزله تخریب شده و کار آواربرداری آن ها به پایان رسیده قرار دهد، همچنین این نهاد خانه های پیش ساخته را به سرعت در اختیار آسیب دیدگان قرار می دهد و نصب می کند.

وی تاکید کرد: سازمان جمعیت هلال احمر علاوه بر حضور مستمر در منطقه زلزله زده کوهرنگ، چادرهای امدادی را برای اسکان زلزله زدگان هم چنان در اخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص مصالح برای ساخت وساز منازل تخریب شده از زلزله کوهرنگ در کمتر از 48 ساعت

اختصاص مصالح برای ساخت وساز منازل تخریب شده از زلزله کوهرنگ در کمتر از 48 ساعت