مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 15:452021-12-09سياسي

معاون وزیر کار با امام جمعه خرم آباد دیدار کرد/ تأکید بر اجرای طرح های اشتغال زا


معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با نماینده ولی فقیه در لرستان دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شامگاه پنج شنبه نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با محمود کریمی بیرانوند معاونِ لرستانی وزیر کار دیدار کرد.

در جریان این دیدار حجت الاسلام سید احمد شاهرخی با اشاره به مشکلات استان در حوزه بیکاری و لزوم توجه به رونق اشتغال در لرستان با سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیرامون مسائل این حوزه گفتگو کرد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری موجب مشکلات مضاعف در این استان شده است، بر توجه به حوزه مشاغل خانگی و کارآفرینی در استان تأکید کرد.

همچنین امروز نصرالله زنجانی سرپرست معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری با حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به منظور انجام هماهنگی های سفر رییس جمهور به استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگو با رشید جعفرپور معاون مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات فناوری از دیگر برنامه های حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان بود.

مجموعه این دیدارها و گفتگوها در آستانه سفر رییس جمهور و اعضای کابینه به استان لرستان انجام شد که در آنها نماینده ولی فقیه در لرستان مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کار با امام جمعه خرم آباد دیدار کرد/ تأکید بر اجرای طرح های اشتغال زا

معاون وزیر کار با امام جمعه خرم آباد دیدار کرد/ تأکید بر اجرای طرح های اشتغال زا