مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 15:552021-12-09دانش

نخبه علمی اردبیل تجلیل شد/تکریم دانشمند یک درصد برتر جهانی در اردبیل


آیین تجلیل از نخبه علمی، فرهنگی و اجتماعی نورالدین قدیمی به عنوان یک درصد دانشمندان برتر جهان در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر پنجشنبه با حضور مسئولان و فرهیختگان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل برگزار شد، معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استانداری اردبیل با اشاره به فعالیت چندین ساله دانشمند اردبیلی در حوزه برق و فناوری های نوین اظهار کرد: مراکز علمی و دانشگاهی ما امروز به یک مجموعه جریان ساز در کشور تبدیل شدند که به راحتی می توانند زمینه و بستر حرکت های تحولی را فراهم کنند.

کاظم دبیر با قدردانی از خانواده علمی و نخبه قدیمی در شهر اردبیل تصریح کرد: ما امروز به علم نافع و راهگشا در مسیر توسعه کشور نیاز داریم چرا که علم نافع می تواند گره از مشکلات اقتصادی، فرهنگی و حتی سیاسی کشور باز کرده و به ثروت آفرینی در جامعه کمک کند.

وی با قدردانی از کارآفرینی این نخبه علمی و راه اندازی شرکت دانش بنیان گفت: علما و دانشمندان همواره در مسیر توسعه و تحول استان اردبیل گام های مؤثری را برداشتند و قطعاً این حرکت ها می تواند زمینه ساز توسعه و پیشرفت بیشتر باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل نیز در این مراسم افزود: نورالدین قدیمی از اساتید برجسته دانشگاه آزاد اسلامی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبه علمی اردبیل تجلیل شد/تکریم دانشمند یک درصد برتر جهانی در اردبیل

نخبه علمی اردبیل تجلیل شد/تکریم دانشمند یک درصد برتر جهانی در اردبیل