مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-09سياسي

وزیر اطلاعات: وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است


وزیر اطلاعات با بیان اینکه امروز وظیفه همه دلسوزان نظام است که با وحدت و همبستگی و حرکت جهادی و ارزشی خدمت فوق العاده ای به مردم ارائه کنند گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی استانداری همدان، حجت الاسلام والمسلمین در کشور شود و اکنون به شرایطی رسیده ایم که تزریق دوز سوم واکسن نیز برای حفظ سلامت عمومی ایجاد شده است.

آیت الله حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان هم وحدت رویه بین مسئولان را اثر بخش عنوان کرد و گفت: به مدد اتحاد و همدلی و همبستگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، همدان امروز یکی از امن ترین استان های کشور بوده و در مسیر رشد و توسعه بر پایه وحدت استوار است.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان نیز در این مراسم گوشه ای از رشادت های نیروهای مسلح استان را بازگو کرد و تاکید کرد: توان دفاعی نیروهای نظامی انتظامی استان در خدمت صلح و امنیت کشور و منطقه است.

گفتنی است وزیر اطلاعات امروز در بدو ورود به همدان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار و گفتگو کرد.

همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان همدان به طور مستقیم به تماس های تلفنی مردم با سامانه 113 پاسخ داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است

وزیر اطلاعات: وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است