مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 16:352021-12-09سياسي

سهم ساوه از درآمدهای استان بالا اما در توزیع اعتبارات ناچیز است


نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم ساوه از درآمدهای استان بالا اما در توزیع اعتبارات ناچیز است و از استاندار انتظار می رود که اعتبارات به نسبت درآمدهای ساوه تخصیص داده شود.

- ایسنا/مرکزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم ساوه از درآمدهای استان بالا اما در توزیع اعتبارات ناچیز است و از استاندار انتظار می رود که اعتبارات به نسبت درآمدهای ساوه تخصیص داده شود.

حجت الاسلام محمد سبزی پنجشنبه 18 آذرماه در آیین تودیع و معارفه فرماندار ساوه که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه ساوه با حضور استاندار مرکزی برگزار شد، با اشاره به اینکه مجلس و دولت انقلابی با تلاش مضاعف دغدغه حل مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی کشور را دارند، اظهار کرد: در تغییرات مدیریتی مهم این است که چه مجموعه ای با چه تفکری سکان کشور را بر دست بگیرد.

آیا دولتی سرکار بیاید که همه امور کشور را به برجام و مذاکرات گره بزند یا اینکه دولتی از جنس مردم انتخاب شود که کار جهادی کند.

وی افزود: هنر این دولت این است که توانسته است در این مدت با وجود خالی شدن ذخایر استراتژیک کشور بدون استقراض از بانک مرکزی ماهانه 50 هزار میلیارد تومان حقوق پرداخت کند و 10 هزار میلیارد تومان بدهی اوراق را بپردازد علاوه بر آن طرح فراگیر واکسیناسیون ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم ساوه از درآمدهای استان بالا اما در توزیع اعتبارات ناچیز است

سهم ساوه از درآمدهای استان بالا اما در توزیع اعتبارات ناچیز است