مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-09اقتصادي

پرداخت وام قرض الحسنه به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا


مدیر شعب بانک مهر ایران در قم با بیان اینکه مهمترین رسالت ما ترویج و توسعه فرهنگ قرض الحسنه است، گفت: در نظر داریم وام به مبلغ 100 میلیون ریال به سرپرستان خانوار نیازمند و مبتلا به کرونا پرداخت کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سید حسین دامادی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک مهر ایران در جمع خبرنگاران حمایت از اقشار کم برخوردار را جزء بزرگترین افتخارات بانک معرفی کرد و گفت: اغلب تسهیلات قرض الحسنه بانک در زمینه کمک به نیازمندان، کارآفرینی، رونق اشتغال و ازدواج بوده است و ادعا می کنیم بانک اقشار کم برخوردار هستیم.

مدیر شعب بانک مهر ایران در استان قم درباره جزییات پرداخت وام به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا گفت: مبلغ این وام 10 میلیون تومان با کارمزد 4 درصد و اقساط آن 36 ماه در نظر گرفته شده است و به کسانی تعلق می گیرد که از سوی وزارت اقتصاد و دارایی به بانک معرفی شوند.

وی از اعطای 25 هزار کالای پزشکی پیشگیری از ویروس کرونا به ارزش 300 میلیارد ریال توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور خبرداد و گفت: ما براساس قوانین نظام بانکی و ابلاغ بانک مرکزی ملزم به دریافت جریمه دیرکرد هستیم اما این هزینه را برخلاف بانک های دیگر، صرف امورعام المنفعه و برنامه های مسئولیت اجتماعی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام قرض الحسنه به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا

پرداخت وام قرض الحسنه به سرپرستان خانوار مبتلا به کرونا