مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 16:552021-12-09سياسي

ساختمان پایانه مرزی کیله سردشت احداث می شود


معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از آمادگی کامل برای ساخت ساختمان پایانه مرزی کیله سردشت درصورت پذیرش رسمیت این مرز، - ، داریوش امانی عصر پنجشنبه در جریان بازدید رییس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از مرز کیله سردشت اظهار کرد: مرز کیله سردشت در سال 98 از سوی هیئت دولت به عنوان مرز رسمی معرفی شد که به دلیل ماهیت عملکرد بازارچه ای ساماندهی آن تاکنون بر عهده استانداری قرار داشته ولی مرز رسمی شدن آن در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: برای بهسازی و تعریض 5 کیلومتر از 17 کیلومتر محور سردشت - کیله برای سال آینده برنامه ریزی شده و با اعتبار 100 میلیارد ریال نیز جهت بهسازی و تعریض ورودی بازارچه کیله سردشت اختصاص یافته است که به محض اعلام این مرز به عنوان مرز رسمی از طرف دولت مرکزی عراق نسبت به احداث ساختمان های پایانه نیز اقدام خواهد شد.

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص بهسازی محور ربط - بوکان یادآور شد: این پروژه هم اکنون فعال است و سال آینده با تأمین و تخصیص اعتبارات مورد نیاز به بهره برداری خواهد رسید.

امانی همچنین در مورد روشنایی گردنه زمزیران در محور سردشت - مهاباد نیز گفت: روشنایی این گردنه به طول 15 کیلومتر با اعتبار 200 میلیارد ریال در دو فاز انجام خواهد گرفت که اتمام فاز اول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان پایانه مرزی کیله سردشت احداث می شود

ساختمان پایانه مرزی کیله سردشت احداث می شود