مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-09اقتصادي

تامین زمین احداث 2.4 میلیون مسکن


وزیر راه و شهرسازی از تامین زمین ساخت 2 میلیون و 400 هزار مسکن در کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال مسئله تامین زمین 4 میلیون واحد مسکن را حل می کنیم.

- ، رستم قاسمی شامگاه پنجشنبه در برنامه گفتگوی ویژه خبری در سخنانی با اشاره به اینکه مسئله مسکن خواسته و نیاز مردم است، برنامه دولت سیزدهم هم این است که تأمین مسکن به عنوان یکی از محوری ترین مسائل دنبال شود، اظهار داشت: براساس آمار در خیلی از شهرها بیش از 50 درصد هزینه سبد خانوار در مسکن هزینه می شود.

وی با بیان اینکه مجلس قانون خوب جهش تولید مسکن را تصویب کرد و در مهر ماه به دولت ابلاغ شد و دولت هم به دستگاه های اجرایی این موضوع را ابلاغ کرد، تصریح کرد: در قالب این قانون 4 میلیون مسکن را ظرف 4 سال می خواهیم بسازیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: ساخت این حجم از مسکن یک آمادگی هایی را قبل از آن نیاز دارد؛ زیرساخت های نرم افزاری آن مثل سایت سمن، تهیه زمین و تدارک آیین نامه ها و دستور العمل ها و… از جمله این آمادگی ها است که خیلی به سرعت انجام شد و امروز در کشور براساس آخرین آمار بیش از دو میلیون نفر در سامانه ثبت نام کرده اند و این در حالیست که در خیلی از شهرها هنوز سامانه باز نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین احداث 2.4 میلیون مسکن

تامین زمین احداث 2.4 میلیون مسکن