مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 17:402021-12-09سياسي

وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است


وزیر اطلاعات با بیان اینکه وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است، گفت: وظیفه دلسوزان نظام است که با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی خدمت فوق العاده ای به مردم ارائه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر جهان پذیرفته شده و قدرت های بزرگ در مقابل ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده اند.

وزیر اطلاعات دولت سیزدهم تصریح کرد: این اقتدار و عزت در حالی به وجود آمده که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده اند و شکست های پی در پی متحمل شده اند.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه کشور در میان قدرت های جهانی می درخشد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی با قدرت و دست پر در مذاکرات برجام حضور پیدا کرده و از حقوق حقه ملت دفاع می کند.

آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه وحدت رویه بین مسئولان را اثر بخش عنوان کرد و گفت: به مدد اتحاد و همدلی و همبستگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، استان همدان امروز یکی از امن ترین استان های کشور بوده و در مسیر رشد و توسعه بر پایه وحدت استوار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است

وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است