مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 18:152021-12-09سياسي

امیر صباحی فرد «روز پرستار» را تبریک گفت


فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و از تلاش های ارزنده این قشر پرتلاش قدردانی کرد.

- به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در پیامی فرارسیدن ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و از زحمات و تلاش های ارزنده این قشر پرتلاش تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم بی تردید اهمیت و نقش بی بدیل پرستاران و تلاش های غیرقابل توصیف این اسوه های صبر و نوع دوستی در راستای خدمت رسانی به مردم و سلامت آنان بیش از گذشته برای همگان ملموس و قابل ستایش است.

تلاش های مثال زدنی مدافعان سلامت، این میراث داران خون شهدا که هم اکنون با روحیه جهادی و انقلابی در خط مقدم پیشگیری و مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند بر کسی پوشیده نیست.

پرستاران همپای جامعه روشنفکر پزشکی، در دشوارترین لحظات زندگی بر بالین بیماران حاضر شده و نعمت تندرستی و حیات دوباره را به آنان هدیه می دهند و یقیناً باید اذعان کرد حرفه ارزشمند و پرزحمت پرستاری، تفسیر زیبای فداکاری، صبوری و بشر دوستی است.

بی شک این جهاد و از خود گذشتگی مدافعان سلامت که یادآور خاطره حضور پرستاران در جبهه های نبرد حق علیه باطل و کمک رسانی به رزمندگان دفاع مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر صباحی فرد «روز پرستار» را تبریک گفت

امیر صباحی فرد «روز پرستار» را تبریک گفت