مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 18:202021-12-09اقتصادي

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی بیمارستان فیروزکوه


استاندار تهران از اختصاص اعتبار 5 میلیارد تومانی برای تهیه اقلام بهداشتی بیمارستان فیروزکوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن منصوری عصر پنجشنبه در جلسه ستاد تسهیل استان تهران که با حضور جمعی از مدیران استانی، شهرستانی و صاحبان صنایع و به منظور پیگیری و رفع موانع و مشکلات حوزه تولید در فیروزکوه برگزار شد با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های فراوان شهرستان فیروزکوه در حوزه های مختلف اظهار داشت: بر اساس ظرفیت های فراوان شهرستان فیروزکوه در حوزه صنعت، کشاورزی و تولیدی، امکان رشد و توسعه پایدار در این شهرستان وجود دارد.

وی افزود: باید در این شهرستان بواسطه آب و هوای مناسب، وسعت و ذخایر آبی فراوان یک طرح توسعه متوازن طرح و برنامه ریزی شود.

استاندار تهران توسعه بخش مسکن و شهرسازی منطقه را در گرو توسعه بخش صنعتی و اقتصادی دانست و بیان داشت: اگر بخواهیم حوزه مسکن در این شهرستان از رشد متوازنی برخوردار باشد ابتدا باید بستر لازم جهت ایجاد اشتغال در این منطقه فراهم شود.

منصوری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شماره یک فیروزکوه تاکید کرد: با توجه به اینکه مدیریت این شهرک در اختیار شهرداری فیروزکوه قرار دارد و این نهاد به لحاظ درآمدی قادر به رفع مسائل و مشکلات این شهرک نیست لذا می طلبد با واگذاری این شهرک ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی بیمارستان فیروزکوه

اختصاص 5 میلیارد تومان برای تهیه اقلام بهداشتی بیمارستان فیروزکوه