مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 19:002021-12-09اقتصادي

آبفای خوزستان برای رفع مشکلات آب شرب خرمشهر ورود کند


با آب و فاضلاب خوزستان و همچنین شهردار خرمشهر صحبت شده که با برگزاری جلسه ای به مشکلات منطقه منازل 42 هکتاری مسکن مهر در این شهرستان رسیدگی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار، صادق خلیلیان عصر امروز پنجشنبه ضمن حضور در خرمشهر و بررسی مشکلات این شهرستان اظهار کرد: مشکلات عدیده ای در منطقه منازل 42 هکتاری مسکن مهر خرمشهر است که مقرر است راه و شهرسازی برخی اقدامات و ترمیم ها را انجام دهد و مشکلاتش را برطرف کند که مردم بتوانند در منازل سکونت داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه منطقه کوی معین خرمشهر مشکلات زیرساختی از جمله شبکه و فاضلاب دارد، افزود: با آب و فاضلاب خوزستان و همچنین شهردار خرمشهر صحبت شده که با برگزاری جلسه ای به مشکلات این منطقه رسیدگی کنند و اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند.

استاندار خوزستان گفت: مردم خرمشهر دین بزرگی به گردن کشور دارند و امید است که شاهد کاهش مشکلات و محرومیت ها در این شهرستان باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، استاندار خوزستان امروز پس از شرکت در آیین استقبال از پیکر مطهر 58 شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه از دو منطقه در خرمشهر شامل منازل 42 هکتاری مسکن مهر و کوی معین خرمشهر دیدن کرد و ضمن دیدار و گفت وگو با اهالی و ساکنان این مناطق دستورات رسیدگی به مشکلات آنها را داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای خوزستان برای رفع مشکلات آب شرب خرمشهر ورود کند

آبفای خوزستان برای رفع مشکلات آب شرب خرمشهر ورود کند