مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 19:202021-12-09سياسي

تعظیم شرق تا غرب گلستان در برابر سپیدپوشان فداکار


به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار سرتاسر استان گلستان مملو از مراسمات تجلیل از پرستاران تلاشگر و فداکار بود.

- ایسنا/گلستان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار سرتاسر استان گلستان مملو از مراسمات تجلیل از پرستاران تلاشگر و فداکار بود.

پرستاری هنر نقاشی لبخند بر بوم دردهاست، هنری بس بزرگ و سترگ که تنها از سرپنجه توانمندی برون می آید که قلبی به وسعت اقیانوس و ایمانی به ژرفای لایتناهی را تجربه کرده و در وجود خویش نهادینه کرده باشد.

شغل پرستاری حرفه صبر و شکیبایی است، تخصصی که ریشه در انسانیت و عشق، مهربانی و فداکاری و تبلوری از جنس بارش رحمت الهی دارد، شغلی سخت اما شیرین برای کسانی که این شغل را برای معامله با ایزد یکتا انتخاب کرده و خود را وسیله ای از سوی خدا برای التیام دردهای مخلوقات محبوب واقعی قرار داده اند.

میلاد دخت امیر مومنان علی (ع) حضرت زینب کبری (س) بهانه ای است تا به یاد فداکاری و پرستاری این شخصیت والا مقام از بیمار دشت کریلا و کاروان ماتم زده دشت نینوا از رشادت ها و فداکاری قشری تجلیل شود که جامه سپید بر تن کرده اند تا وجودشان را از هر آلاینده ای پاک کرده و بال پرواز گشوده اند، پرستارانی که آمده اند تا راه یگانه پرستار بی همتای عالم را تداوم بخشیده و مهربانی و عشق به هم نوع را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعظیم شرق تا غرب گلستان در برابر سپیدپوشان فداکار

تعظیم شرق تا غرب گلستان در برابر سپیدپوشان فداکار