مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 19:352021-12-09اقتصادي

350چراغ معابر شهری و برون شهری دیواندره تعدیل می شود


مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره از تعدیل 350 چراغ روشنایی معابر درون شهری و برون شهری در این شهرستان خبر داد و افزود: باتوجه به شروع فصل سرما ضروریست با اتخاذ تصمیمات مدیریتی صحیح، - میزان قطعی برق را در این شهرستان کاهش دهیم.

عطاالله میرزایی امروز(18آذر)با اشاره به شروع فصل سرما و احتمال قطعی برق در دیواندره،اظهارکرد:افزایش مصرف گاز در فصل زمستان از طرفی و گازسوز بودن نیروگاه های تولید برق در کشور از طرف دیگر احتمال کاهش تولید برق را به دنبال دارد.

وی افزود:ضروریست تا با اقدامات پیشگیرانه و اخذ تصمیمات درست، قطعی برق را در این شهرستان کاهش و از خاموشی های ناخواسته جلوگیری به عمل آید.

مدیر توزیع برق شهرستان دیواندره تعدیل شبکه روشنایی معابر شهری و بین شهری را ازجمله اقدامات موثردرمدیریت مصرف برق دانست و بیان کرد: بدین منظور در فصل سرما چراغ ها در برخی بلوارهای کم تردد سطح شهر به صورت یک درمیان و زیگزاگی روشن می شوند.

میرزایی با اشاره به فعالیت 4 اکیپ شهری و روستایی برای اجرای این طرح در شهرستان دیواندره،عنوان کرد: این طرح در مناطق پرتردد و حادثه خیز مانند میادین، دوربرگردان و چهارراه ها اجرانمی شود و روشنایی این مناطق همچون گذشته به صورت کامل برقراراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

350چراغ معابر شهری و برون شهری دیواندره تعدیل می شود

350چراغ معابر شهری و برون شهری دیواندره تعدیل می شود