مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آذر 1400 ساعت 23:402021-12-09اقتصادي

حمایت از تولید در سال پشتیبانی از تولید


مدیر شعب بانک مهر قرض الحسنه مهر ایران گفت: با هدف تکریم و عمل به شعار مبارک«تولید، پشتیبانی ها و مانع زادیی» تاکنون بیش از 845 میلیارد ریال وام خرید کالای ایرانی به همشهریان اعطا کردیم.

- ایسنا/قم مدیر شعب بانک مهر قرض الحسنه مهر ایران گفت: با هدف تکریم و عمل به شعار مبارک تولید، پشتیبانی ها و مانع زادیی تاکنون بیش از 845 میلیارد ریال وام خرید کالای ایرانی به همشهریان اعطا کردیم.

سید حسین دامادی به مناسبت چهاردهمین سالگرد تاسیس بانک قرض الحسنه مهر ایران در گفتگو با خبرنگاران گفت: این بانک در طی 14 سال از زمان تاسیس خود ثابت کرده که نظام بانکی مبتنی بر قرض الحسنه با برکت و سودآور است.

وی مشتریان بانک مهر ایران را خوش حساب ترین مشتریان بانکی معرفی کرد و گفت: تعداد مشتریانی که نسبت به بازپرداخت تسهیلات دریافتی بد حسابی می کنند کمتر از یک درصد هستند و این نشان می دهد، قریب به اتفاق مشتریان ما، ترویج گران نظام بانکداری اسلامی و فرهنگ متعالی قرض الحسنه می باشند وی از خرید و اهدای 350 قلم تجهیزات پزشکی مقابله با کرونا در سال جاری خبرداد و گفت: این اقلام پزشکی که چیزی حدود 800 میلیون تومان ارزش دارد به نیت سلامتی مردم قم و تقدیر از کادر درمان به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از تولید در سال پشتیبانی از تولید

حمایت از تولید در سال پشتیبانی از تولید