مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 04:102021-12-10اقتصادي

تکمیل فاز دوم سند آمایش 12 استان/ ظرفیت های بالقوه استان ها احصا می شود


مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت با اشاره به تکمیل فاز دوم سند آمایش 12 استان، گفت: ظرفیت های بالقوه استان ها احصا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد تشکینی در نشست مدیران و تشکل های اقتصادی و صنعتی استان لرستان گفت: فاز دوم طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری برای حدود 12 استان نهایی شده و تا پایان ماه جاری این چارچوب برای کل استان ها نهایی می شود.

وی اظهار کرد: کار ما در امتداد سند آمایش ملی است که سازمان برنامه وبودجه طی سال گذشته ابلاغ کرده است.

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صمت افزود: فرآیند اجرایی این طرح بدین صورت است که مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی به عنوان نماینده وزارتخانه با سازمان های صمت استان ها در ارتباط بوده و محوریت این طرح مؤسسه و سازمان های صمت استان ها است.

وی تصریح کرد: در زمینه اجرای طرح آمایش برای تمام نمایندگان مجلس نامه ارسال شده است تا پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه انتخابیه خودشان را به مؤسسه ارائه دهند.

رییس مؤسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صمت افزود: در هر استان به تفکیک شهرستان ها پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه احصا می شود و بعد از اتمام فاز نخست، فاز دوم شروع می شود تا بر اساس آن پتانسیل ها و ظرفیت های طرح های حوزه های صنعت، معدن و تجارت داخلی و خارجی شهرستان ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل فاز دوم سند آمایش 12 استان/ ظرفیت های بالقوه استان ها احصا می شود

تکمیل فاز دوم سند آمایش 12 استان/ ظرفیت های بالقوه استان ها احصا می شود