مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 06:202021-12-10سياسي

بیله سوار مرکزیت منطقه آزاد/صندوق بیمه تنها 30 درصد خسارت را پرداخت کرده است


نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس گفت: با بازدیدی که دبیر مناطق آزاد از شمال استان داشت باتوجه به وجود گمرک، بیله سوار به عنوان مرکزیت منطقه آزاد انتخاب و معرفی شد.

- عباس جهانگیرزاده شامگاه پنجشنبه در برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی با نمایندگان صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار کرد: در سفر دبیر مناطق آزاد استان و بازدیدی که از چهار منطقه مورد نظر برای راه اندازی منطقه آزاد داشتند قرار شد تصمیم گیری نهایی بعد از رایزنی با مجمع تشخیص مصلحت اعلام شود ما بیشترین تمایل برای اعلام منطقه آزاد محدوده شهرستان بیله سوار است که دارای گمرک و موقعیت مرزی مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: سایر مناطق استان نیز در طی سال های آینده می توانند به محدوده منطقه آزاد اضافه شوند و کل استان از مزایای منطقه آزاد تجاری بهره مند خواهند شد.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس بیان کرد: به دنبال سفر رییس جمهور و بازدیدی که وزیر جهاد کشاورزی از شمال استان داشتند پنج هزار تن نهاده دامی در بین دامداران منطقه توزیع شده است.

جهانگیرزاده به وضعیت تنش آبی و خشکسالی اشاره کرد و گفت: با مجوز کشوری قرار است 120 هزار رأس صادرات دام انجام شود که سهم استان اردبیل 10 هزار رأس است و مقرر شده به قیمت 62 هزار تومان صادرات دام انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیله سوار مرکزیت منطقه آزاد/صندوق بیمه تنها 30 درصد خسارت را پرداخت کرده است

بیله سوار مرکزیت منطقه آزاد/صندوق بیمه تنها 30 درصد خسارت را پرداخت کرده است