مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 06:402021-12-10اقتصادي

توسعه صنایع تبدیلی لرستان دنبال می شود/ اختصاص اعتبار به حوزه آبخیزداری


وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه با توسعه صنایع تبدیلی تلاش می کنیم تا از خام فروشی در لرستان جلوگیری شود، گفت: اعتبار خوبی برای توسعه فعالیت های آبخیزداری دیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد ساداتی نژاد در حاشیه بازدید از پروژه های آبخیزداری خرم آباد با اشاره به اینکه استان لرستان قطب کشاورزی و دامپروری کشور است و ظرفیت های بسیار بی نظیری در توسعه کشاورزی و دامپروری دارد، اظهار داشت: با مطالعاتی که انجام گرفته با توسعه صنایع تبدیلی در این منطقه تلاش می کنیم تا از خام فروشی در لرستان جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه ظرفیت بی نظیر دیم کاری در این استان به ویژه در باغات و اراضی شیب دار باید احیا شود، تصریح کرد: مشکل لرستان مشکل اشتغال است، در این راستا باید آبخیزداری را توسعه دهیم و در مصوبه سفر در بعدازظهر در حضور رییس جمهور نیز این موضوع قطعی می شود و اعتبار خوبی برای توسعه فعالیت های آبخیزداری و حفظ آب و خاک لرستان دیده شده که هم در کاهش سیلاب هم در تقویت آب های زیر زمینی و در کشاورزی اثر خوبی دارد.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه مصوبات سفر در حوزه آبیاری نوین دیده شده، در آبخیزداری و حمایت از عشایر منطقه دیده شده، افزود: در جلوگیری از زوال جنگل های زاگرس هم اعتبار بسیار خوبی دیده شده است و امیدواریم ستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صنایع تبدیلی لرستان دنبال می شود/ اختصاص اعتبار به حوزه آبخیزداری

توسعه صنایع تبدیلی لرستان دنبال می شود/ اختصاص اعتبار به حوزه آبخیزداری