مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-10اقتصادي

رییس جمهور: اشتغال در کارخانه یخچال سازی خرم آباد پنج برابر شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی صبح جمعه در نخستین برنامه یازدهمین سفر استانی در بازدید از کارخانه یخچال سازی بوژان افزود: - رییس جمهور در یازدهمین سفر استانی خود و بازدید از یخچال سازی بوژان خرم آباد گفت: ظرفیت اشتغالزایی در این واحد باید طی کمترین زمان به پنج برابر افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید ابراهیم رییسی صبح جمعه در نخستین برنامه یازدهمین سفر استانی در بازدید از کارخانه یخچال سازی بوژان افزود: با توجه به وجود ظرفیت تولید و اشتغال زایی در این کارخانه، لازم است که ظرفیت اشتغالزایی آن در کمترین زمان ممکن تا پنج برابر افزایش یابد.

وی ادامه داد: موانع توسعه تولید و اشتغال زایی این کارخانه باید در استان برداشته شود و در صورت نیاز به حمایت مرکز، ما نیز اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

رییس جمهور گفت: اولویت ما فعال کردن ظرفیت های موجود و توسعه اشتغالزایی است و در جاهایی که امکان افزایش اشتغال و تولید وجود دارد باید موانع آن برطرف گردد.

مدیرعامل کارخانه یخچال سازی بوژان نیز در جریان این دیدار درباره وضعیت تولید کارخانه توضیحاتی ارائه و اظهار کرد: این کارخانه هم اکنون با یک پنجم ظرفیت و 100 نیرو درحال فعالیت است اما توان افزایش تولید و اشتغال را تا پنج برابر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: اشتغال در کارخانه یخچال سازی خرم آباد پنج برابر شود

رییس جمهور: اشتغال در کارخانه یخچال سازی خرم آباد پنج برابر شود