مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 06:502021-12-10اقتصادي

تخصیص 3 درصد سهمیه جذب اشتغال برای جامعه معلولین


مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: وزارت مردم در استان هرمزگان خود را مکلف می داند از همه طرح های اشتغالزایی جامعه معلولین حمایت کند.

- هادی ابراهیمی شب گذشته (18 آذرماه) در مراسم هفته جهانی معلولین در جمع انجمن ضایعه نخاعی شهرستان بندرعباس، با اشاره به قانون 3 درصد سهمیه اشتغال نهادها و سازمان های عمومی و دولتی به جامعه معلولین، افزود: وزارت مردم در استان هرمزگان خود را مکلف می داند از همه طرح های اشتغالزایی جامعه معلولین حمایت کند.

وی بیان کرد: بر اساس ماده 7 قانون حمایت از حقوق معلولان، دولت موظف است جهت ایجاد فرصت های شغلی برای افراد معلول تسهیلاتی را فراهم کنند که از آن جمله می توان به اختصاص حداقل 3 درصد از مجوزهای استخدامی (رسمی، پیمانی، کارگری) دستگاه های دولتی و عمومی از وزارتخانه ها، سازمان ها، موسسات، شرکت ها و نهادهای عمومی و انقلابی و دیگر دستگاه هایی که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند را به افراد معلول واجد شرایط اشاره کرد.

ابراهیمی در خصوص این مصوبه اظهار کرد: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در صورت اصلاح ساز و کارهای قانونی هم از ظرفیت جامعه معلولین در بخش های مختلف استفاده خواهد کرد و هم اینکه پیگیریم استخدام در صنایع هم با نظر این مجموعه باشد تا بتوانیم افراد بومی متناسب با رشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 3 درصد سهمیه جذب اشتغال برای جامعه معلولین

تخصیص 3 درصد سهمیه جذب اشتغال برای جامعه معلولین