مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 06:552021-12-10سياسي

برگزاری فم تور تخصصی توسعه گردشگری روستایی در شاهرود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از برگزاری فم تور تخصصی توسعه گردشگری روستایی در روستاهای هدف گردشگری شهرستان شاهرود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان، حمیدرضا دوست محمدی گفت: این فم تور با حضور مسؤولان کشوری و استانی، بخشداران، دهیاران، رؤسای شورای اسلامی روستاهای هدف گردشگری استان سمنان در روز چهارشنبه، 24 آذرماه برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان افزود: این فم تور در بخش بیارجمند شهرستان شاهرود و در روستاهای هدف گردشگری قلعه بالا، گیور و دزیان برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این فم تور را توسعه گردشگری استان به ویژه گردشگری روستایی و تبدیل استان سمنان به مقصد سفر عنوان کرد و گفت: تأمین زیرساخت های گردشگری و فضاهای اقامتی در روستاها و معرفی روستاهای استان به عنوان جاذبه گردشگری، نقش مؤثری در توسعه گردشگری استان دارد.

فم تور (FAM Trip / Familiarization Trip) سفر رایگان و یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات و یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس های هواپیمایی و.

به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم سازان و مشاوران سفر و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری فم تور تخصصی توسعه گردشگری روستایی در شاهرود

برگزاری فم تور تخصصی توسعه گردشگری روستایی در شاهرود