مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 07:502021-12-10اجتماعي

آلاینده ها بازهم مهمان سمنان شدند/ کاهش دما در هفته آتی


نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد آلاینده ها و غبار محلی مهمترین رویداد هواشناسی غرب استان سمنان است استانی که انتظار می رود دمای هوای شهرهایش در هفته آتی اندکی کاهش یابد.

- ، نگاهی به نقشه های هواشناسی نشان می دهد که تنها پدیده غالب و قابل ذکر هواشناسی استان سمنان در این جمعه میانی ماه آذر 1400، غبار محلی و آلایندگی است که به خصوص در شهرستان های غربی استان شامل سمنان، گرمسار، آرادان و سرخه وجود دارد.

منشأ این آلایندگی ها وارونگی هوا، آلودگی صنایع تهران و همچنین صنایع آلاینده موجود در استان سمنان است که معمولاً در این فصل سال بیشتر نیز خود را نشان می دهد.

دیگر پدیده قابل ذکر برای هوای استان سمنان کاهش محسوس دمای هوا طی هفته آتی است که از روز دوشنبه با ورود سامانه کم فشار به مرور اتفاق می افتد.

در نتیجه برای میانه هفته آتی روزهایی را شاهد خواهیم بود که هوا تا پنج درجه سانتی گراد کاهش خواهد یافت و آسمان اغلب شهرهای استان سمنان مانند سمنان، دامغان و شاهرود نیمه ابری خواهد شد امروز و همزمان با صبح آدینه اما دمای هوای سمنان 14 درجه بالای صفر اعلام و بیشینه و کمینه دمای هوا برای امروز 15 و پنج درجه بالای صفر است.

در شاهرود نیز آسمان صاف است اما از سه شنبه هفته آتی یک باره ورود سامانه کم فشار بارشی را در این بزرگترین شهرستان اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلاینده ها بازهم مهمان سمنان شدند/ کاهش دما در هفته آتی

آلاینده ها بازهم مهمان سمنان شدند/ کاهش دما در هفته آتی