مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-10سياسي

رسیدگی به 25 پرونده فساد اقتصادی در 30 روز


بررسی عملکرد شعب ویژه رسیدگی به پرونده های مفسدان و اخلالگران اقتصادی صرفاً در شهریور ماه 1400، از رسیدگی به 25 پرونده فساد اقتصادی در 30 روز حکایت دارد.

- به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رجوع به مجتمع مبارزه با مفاسد اقتصادی نشان می دهد مسیر مقابله با فساد اقتصادی در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه با قوت ادامه داشته و شعب ویژه رسیدگی به پرونده های مفسدان و اخلالگران اقتصادی طی ماه های گذشته اقدامات پردامنه ای را در این خصوص انجام داده اند.

در همین راستا در شعبه سوم تهران، یک پرونده به اتهام عضویت در شبکه قاچاق کالا، پرونده ای دیگر به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی (ارزی) کشور از طریق قاچاق عمده ارز به مبلغ 50 میلیون و یکصد بیست هزار دلار، پرونده دیگر به اتهام معاونت در اخلال در نظام اقتصادی (پولی) کشور به صورت عمده و کلان مجموعاً به مبلغ پنج هزار و هشتصد و نوزده میلیارد و سیصد و نود و پنج میلیون ریال رسیدگی شده است.

شعبه چهارم ویژه تهران هم به پرونده ای به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور به اتهام اخلال در نظام ارزی کشور رسیدگی کرده است.

در شعبه پنجم ویژه تهران نیز، هشت متهم به اتهام مشارکت در اخلال در نظام ارزی از طریق قاچاق ارز به صورت عمده، و متهم دیگری به اتهام معاونت در قاچاق سازمان یافته گوشی تلفن همراه، و دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی به 25 پرونده فساد اقتصادی در 30 روز

رسیدگی به 25 پرونده فساد اقتصادی در 30 روز