مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-10سياسي

نماینده مجلس: به دنبال راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هستیم


یزدی خواه، نماینده تهران در مجلس گفت: در شبکه های اجتماعی خارجی که مدعی حقوق بشر هستند هر جا سخن حق زده می شود بلافاصله طرف را بیرون می کنند به همین دلیل ما می گوییم شبکه های اجتماعی داخلی باید قدرتمند و اثرگذار باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح صیانت از فضای مجازی گفت: ما در مجلس به دنبال ارزان کردن اینترنت و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هستیم و می خواهیم شرکت های دانش بنیان داخلی را تقویت کنیم.

سیدعلی یزدی خواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران پیش خطبه نماز جمعه امروز تهران در ارتباط با طرح صیانت از فضای مجازی گفت: 25 سال است اینترنت وارد کشور شده، اما هیچ قانونی درباره نحوه استفاده از آن تدوین نشده است.

ضریب نفوذ اینترنت که روزی کمتر از یک درصد بود به بالای 85 درصد رسیده و اکثر کشورهای دنیا در ارتباط با نحوه استفاده از اینترنت قانون دارند، اما کشور عزیز ما قانون منظمی ندارد که شبکه های اجتماعی چگونه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه در اولین ماه فعالیت مجلس یازدهم، رهبر انقلاب اسلامی تذکر دادند که باید به بحث فضای مجازی پرداخته شود، گفت: مسئول آسیبی که خانواده ها و کودکان در فضای مجازی می بینند، کیست؟ در فضای مجازی انواع محتواها وجود دارد و هیچ عقل سلیمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: به دنبال راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هستیم

نماینده مجلس: به دنبال راه اندازی شبکه ملی اطلاعات هستیم