مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:002021-12-10اقتصادي

تشکیل 378 پرونده شکایت کارگری طی 8 ماه گذشته در اهر


رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر از تشکیل 378 پرونده شکایت کارگری در طول هشت ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

- با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های مسکن مهر کارگران شهرستان اهر اظهار داشت: در بحث پروژه مسکن مهر شهید منتظری، 36 واحد مسکونی تکمیل و با محوطه سازی کامل تحویل متقاضیان شد و 36 واحد نیمه تمام را شرکت تعاونی تعهد داده تا در سال آینده تکمیل و تحویل دهد.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر افزود: طی پیگیری های انجام شده از شرکت تعاونی و با توجه به افزایش قیمت مصالح ساختمانی؛ نیاز است تا اعضا سهم مشارکتی در مسکن مهر را افزایش دهند و برای همفکری با متقاضیان مسکن مهر و شرکت تعاونی جلسه ای خواهیم داشت.

وی ادامه داد: پروژه 110 واحدی مسکن مهر کارگران که به منظور فعال سازی مجدد پروژه به یک شرکت واگذار شده، از روند پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است.

امام پور با اشاره به این که از ابتدای سال جاری تا به امروز 960 بازرسی ادواری به جهت کاهش حوادث ناشی از کار از کارگاه ها و واحدهای تولیدی اهر انجام شده است، گفت: بازرسی از کارگاه هایی که مشمول قانون کار بوده در حیطه وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهر است و همچنین در حوزه مشاغل سخت و زیان آور 60 پرونده داشتیم که می بایست در جهت تسهیل و تسریع در امر بازنشستگی بود مورد رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل 378 پرونده شکایت کارگری طی 8 ماه گذشته در اهر

تشکیل 378 پرونده شکایت کارگری طی 8 ماه گذشته در اهر