مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-10سياسي

برگزاری رزمایش گردان فاتحین در استان بوشهر


فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش گردان فاتحین تیپ عملیاتی استان در روستای باشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

- ایسنا/بوشهر فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رزمایش گردان فاتحین تیپ عملیاتی استان در روستای باشی شهرستان تنگستان برگزار شد.

سردار یدالله کشاورز صبح جمعه در رزمایش گردان فاتحین در روستای باشی با تاکید بر اینکه مرزهای عقیدتی و نظامی بسیج توانسته است مرزهای جغرافیایی را پشت سر بگذارد، اظهار کرد: دشمنان باید بدانند که اعضا گردان فاتحین برای فتح اسراییل آماده هستند.

وی تصریح کرد: آن چیزی که باعث می شود مأموریت انجام شود حس مسئولیت پذیری نیروها و حس این است که هرجا نظام نیاز دارد به موقع عمل کنند و همه سعی می کنند ببینند کجا مشکل است و همان جا عمل کنند.

فرمانده تیپ عملیاتی 39 امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: ما باید خودمان را برای همه عرصه ها آماده نگهداریم و هرجایی که احساس شود نظام و انقلاب به کمک نیاز داد به بهترین شکل ممکن وارد شویم.

سردار کشاورز بیان کرد: فاتحین همیشه در مأموریت های سخت پیش قدم بوده است.

وی عنوان کرد: علت حضور گردان فاتحین در بسیاری از مأموریت ها سرعت عمل در آمادگی نیروها، آموزش های متناسب با مأموریت و تمرین و تداوم بوده است و این باعث شد که نیروها موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش گردان فاتحین در استان بوشهر

برگزاری رزمایش گردان فاتحین در استان بوشهر