مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-10بين الملل

تیر ترامپ به سنگ خورد


دادگاه تجدیدنظر آمریکا درخواست رییس جمهوری پیشین برای عدم انتقال اسناد دوره ریاست جمهوری اش به کمیته حقیقت یاب کنگره را، رد کرد و با این کار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وبسایت روزنامه واشنگتن پست نوشت: هیئت سه نفره قضات در دادگاه استیناف کلمبیای آمریکا، در رأی بدوی خود اعلام کرد که در مناقشه روسای جمهور فعلی و پیشین این کشور بر سر انتشار اسناد کاخ سفید در دوره فعالیت رییس جمهور قبلی، رییس جمهوری فعلی باید برتری داشته باشد.

این سه قاضی، با زبانی بی پروا و گاهاً تند، درخواست دونالد ترامپ، رییس جمهوری پیشین آمریکا از دفتر ملی بایگانی و مدارک آمریکا برای عدم انتشار 800 صفحه از اسناد خود را رد کردند؛ این دادگاه تجدید نظر به درخواست ترامپ و در پی مخالفت جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا با اعطای امتیاز اجرایی به ترامپ تشکیل شده بود.

در ششم ژانویه سال جاری و پس از اعلام پیروزی بایدن در انتخابات، حامیان ترامپ به کنگره آمریکا یورش برده و تایید نتیجه انتخابات توسط کنگره این کشور را به تاخیر انداختند.

این دادگاه با اشاره به وقایع این روز خونین اعلام کرد: جان ها از دست رفت و خون ها ریخته شد؛ بخش هایی از ساختمان کنگره به شدت آسیب دید و جان سناتورها، نمایندگان، دستیاران، خدمه و دیگر کارکنان کنگره به خطر افتاد؛ ارتباط روشنی میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیر ترامپ به سنگ خورد

تیر ترامپ به سنگ خورد