مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:352021-12-10سياسي

اجلاس اتحادیه بین المجالس با حضور هیئت ایرانی آغاز به کار کرد


شانزدهمین اجلاس PUIC در استانبول آغاز شد شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) لحظاتی قبل در استانبول آغاز به کار کرد.

- با حضور هیات پارلمانی ایران؛ شانزدهمین اجلاس PUIC در استانبول آغاز شد شانزدهمین اجلاس اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی (PUIC) لحظاتی قبل در استانبول آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، با حضور روسای مجالس و هیئت های پارلمانی و دیپلماتیک کشورهای عضو اتحادیه بین المجالس کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، شانزدهمین اجلاس این اتحادیه دقایقی قبل در کاخ دولما باغچه در استانبول آغاز شد.

سخنران افتتاحیه این اجلاس در این اجلاس حضور دارند و طبق برنامه قرار است رییس مجلس عصر امروز در این اجلاس به ایراد سخنرانی بپردازد.

قالیباف روز گذشته در نخستین روز سفر خود به استانبول با تعداد زیادی از فعالان اقتصادی و بازرگانان ایرانی فعال در ترکیه و نیز جمعی از سرمایه گذاران و مدیران عامل هلدینگ های بزرگ ترکیه ای فعال در ایران دیدار و گفت و گو کرد تا از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این فعالان اقتصادی قراربگیرد.

در این دو جلسه مهم اقتصادی، رییس مجلس تاکید کرد که در دولت و مجلس اولویت را توسعه روابط با همسایگان و کشورهای اسلامی قرداده ایم و این یک اراده ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس اتحادیه بین المجالس با حضور هیئت ایرانی آغاز به کار کرد

اجلاس اتحادیه بین المجالس با حضور هیئت ایرانی آغاز به کار کرد