مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 09:552021-12-10اقتصادي

فاز دوم طرح آمایش صنعتی-معدنی-تجاری در 12 استان نهایی شد


مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، گفت: فاز دوم طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری برای حدود 12 استان نهایی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، احمد تشکینی در نشست مدیران و تشکل های اقتصادی و صنعتی استان لرستان بیان کرد: فاز دوم طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری برای حدود 12 استان نهایی شده و تا پایان ماه جاری این چارچوب برای کل استان ها نهایی می شود.

مسئول طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: ارسال شده است تا پتانسیل ها و ظرفیت های حوزه انتخابی خودشان را به موسسه ارائه دهند.

رییس موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی افزود: در هر استان به تفکیک شهرستان ها پتانسیل ها و ظرفیت های بالقوه احصا می شود و سپس بعد از اتمام فاز نخست، فاز دوم شروع می شود تا بر اساس آن پتانسیل ها و ظرفیت های طرح های حوزه های صنعت، معدن و تجارت داخلی و خارجی شهرستان ها عملیاتی و اجرایی شود.

وی توسعه و اجرای 60 درصد طرح های نیمه تمام، شناسایی فعالیت های جدیدی که امکان رقابت پذیری در استان و شهرستان ها را دارند، احیا معادن و توسعه زیرساخت ها و شهرک های صنعتی را  از جمله اقدامات مهم اجرای طرح آمایش صنعتی، معدنی و تجاری دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز دوم طرح آمایش صنعتی-معدنی-تجاری در 12 استان نهایی شد

فاز دوم طرح آمایش صنعتی-معدنی-تجاری در 12 استان نهایی شد