مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-10فرهنگي

فیلم اولم با دشمنی یک فرد از «فجر» حذف شد/ «شادروان» خلاف موج است


حسین نمازی کارگردان سینما ضمن اشاره به تأثیر دشمنی یک فرد بر حذف فیلم قبلی اش «آپاندیس» از جشنواره فیلم فجر، فیلم تازه خود «شادروان» را فیلمی خلاف موج سینما توصیف کرد.

- حسین نمازی کارگردان سینما ضمن اشاره به تأثیر دشمنی یک فرد بر حذف فیلم قبلی اش آپاندیس از جشنواره فیلم فجر، فیلم تازه خود شادروان را فیلمی خلاف موج سینما توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نمازی کارگردان سینما و تلویزیون که با آثاری چون فیلم سینمایی آپاندیس و سریال حوالی پاییز شناخته می شود، در حال انجام مراحل پس تولید دومین اثر سینمایی اش با نام شادروان است.

نمازی در این فیلم سینمایی با چینش کنجکاوی برانگیزی از بازیگران متفاوت، موضوعی اجتماعی را با بیانی شیرین و دراماتیک روایت می کند.

فیلمنامه شادروان توسط حسین نمازی به نگارش درآمده و تلاش دارد همچون فیلم آپاندیس با نگاهی اجتماعی، قصه تازه ای را در دلِ خانواده ای حاشیه نشین در تهران، روایت کند.

این اثر تابستان امسال با دریافت مجوز ساخت و طی کردن پیش تولید، جلوی دوربین رفته و هم اکنون مراحل پس تولید خود را طی می کند تا آماده نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر شود.

چرا هیچ نقطه امیدی در فیلم ها نیست؟ حسین نمازی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره سلیقه مخاطب فعلی سینما و ساخت فیلم جدیدش با در نظر گرفتن مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم اولم با دشمنی یک فرد از «فجر» حذف شد/ «شادروان» خلاف موج است

فیلم اولم با دشمنی یک فرد از «فجر» حذف شد/ «شادروان» خلاف موج است