مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:102021-12-10فرهنگي

اردن نامزد خود برای اسکار را پس گرفت


در پی موج خشم و نارضایتی در روزهای گذشته، هیئت سلطنتی فیلم اردن نامزدی فیلم «امیره» برای جایزه اسکار از جانب اردن را پس گرفت.

- در پی موج خشم و نارضایتی در روزهای گذشته، هیئت سلطنتی فیلم اردن نامزدی فیلم امیره برای جایزه اسکار از جانب اردن را پس گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از میدل ایست نیوز،این هیئت با انتشار بیانیه ای تأکید کرد که به ارزش هنری این فیلم کاملا واقف است و آن را به هیچ نحو علیه اسرای فلسطینی و مسئله فلسطینی نمی داند بلکه برعکس در آن بر مصیبت ها و مقاومت اسرا و شوق آنان به زندگی تمرکز شده است.

این بیانیه افزوده که این فیلم در چندین جشنواره معتبر بین المللی به نمایش درآمد و از جشنواره ونیز 2 جایزه دریافت کرده است.

این هیئت افزوده که به احترام احساسات اسرای فلسطینی و خانواده های آنان درخواست معرفی این فیلم به عنوان نامزد اردن برای جایزه اسکار را پس می گیرد.

هم زمان محمد دیاب ، کارگران مصری این فیلم با انتشار پستی در فیسبوک اعلام کرد که در احترام به خواست اسرای فلسطینی و خانواده هایشان هرگونه نمایش این فیلم را متوقف می کند.

ده ها شهروند اردنی نیز پنجشنبه در برابر دفتر هیئت سلطنتی فیلم اردن تجمع کرده و خواستار پس گرفتن نامزدی این فیلم و جلوگیری از نمایش آن در داخل و خارج اردن شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردن نامزد خود برای اسکار را پس گرفت

اردن نامزد خود برای اسکار را پس گرفت