مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:202021-12-10سياسي

حوزه و دانشگاه می توانند بساط آسیب ها را از جامعه پاک کنند


حوزه علمیه و دانشگاه باید معارف قرآن را در جامعه تبیین کنند تا بساط آسیب ها در جامعه برچیده شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی خطیب جمعه موقت بیرجند گفت: حوزه علمیه و دانشگاه باید معارف قرآن را در جامعه تبیین کنند تا بساط آسیب ها در جامعه برچیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین آقای محسن مشرفی، امروز 19 آذر در خطبه های نماز جمعه این هفته بیرجند با اشاره به 19 آذر سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار کرد: به فرموده امام راحل (ره) منشأ همه سعادت هایی که در جامعه هست به دانشگاه برمی گردد، بنابراین باید با تشکیل اتاق فکر دانشگاه ها و حوزه، بخش فرهنگی جامعه از نفوذ دشمن در امان بماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به مناسبت 21 آذر روز جهانی کودک گفت: امروزه دشمنان با انواع بازی های رایانه ای مخرب برای کودکان ما نقشه کشیده اند که علاوه بر هوشیاری والدین، جوانان متعهد کشور نیز باید محصولات ایران اسلامی تولید برای کودکان و نوجوانان تولید کنند.

خطیب جمعه موقت بیرجند با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+4 افزود: مردم از تیم مذاکره کننده می خواهند که براساس مسائل نظام و سیاست های کلان، قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران به درستی اجرا شود چرا که ملت از حق خود برای استفاده صلح آمیز از انرژی هسته ای کوتاه نمی آیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه و دانشگاه می توانند بساط آسیب ها را از جامعه پاک کنند

حوزه و دانشگاه می توانند بساط آسیب ها را از جامعه پاک کنند