مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-10سياسي

امام جمعه ابرکوه: حربه تحریم با مدیریت صحیح اقتصادی بی اثر می شود نه با مذاکره


با شیوه مدیریت صحیح اقتصادی کشور حربه زنگ زده تحریم ناکارآمد می شود و گره زدن نجات کشور از بحران اقتصادی به مذاکرات و توافق برجامی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: با شیوه مدیریت صحیح اقتصادی کشور، صبر و شکیبایی و همراهی مردم با دولت و سلب امنیت مفسدین اقتصادی است که حربه زنگ زده تحریم های دشمن ناکارآمد می شود و جلو لفاظی های صهیونیست ها هم در تهدیدهایشان گرفته می شود.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: تیم مذاکره کننده ایرانی سند برجامی را که منطبق با قوانین حقوقی است آماده کرده و دو سند رفع تحریم های مغایر با برجام و نیز ارائه تضمین های لازم را به گروه 4+1 داده و سند سوم که سند راستی آزمایی طرف مقابل است را منوط به پذیرش دو سند اول می داند.

حجت الاسلام حسینی ابراز کرد: ارائه این سندها آمریکا را عصبانی و اروپا را به انفعال واداشته است؛ چراکه آن ها به دنبال توافق موقت هستند که نتیجه اش تخفیف تحریم ها است، نه لغو تحریم ها و رویکرد تیم ایرانی رفع یکپارچه تحریم ها به همراه اخذ تضمین و سپس راستی آزمایی از اقدامات انجام شده است.

حسینی تصریح کرد: اثر تحریم ها بر اقتصاد کشور 20 تا 30 درصد است و چنانچه مدیریت صحیح و فرهنگ سازی برای کار جهادی و مدیریت جهادی همراه با عق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ابرکوه: حربه تحریم با مدیریت صحیح اقتصادی بی اثر می شود نه با مذاکره

امام جمعه ابرکوه: حربه تحریم با مدیریت صحیح اقتصادی بی اثر می شود نه با مذاکره