مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:352021-12-10سياسي

ایران در مذاکرات به دنبال رفع کامل تحریم ها است


طرف ایرانی با یک تیم چهل نفره کارشناسی در این مذاکرات شرکت کرده و در مذاکره به دنبال متن برجام و رفع تحریم و یک توافق دائمی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر با تبریک در مراسمات ترحیم شکل بگیرد.

کار جهادی مدیران ارشد نظام خودبه خود فرهنگ سازی و در لایه های میانی جریان خواهد یافت حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: امروز سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی است، از منظر امام راحل منشأ همه گرفتاری های یک کشور از دانشگاه و حوزه های علمیه و منشأ همه سعادت مادی و معنوی از دانشگاه و حوزه های علمیه است.

وی افزود: نقشه های بزرگ دشمن برای نفوذ در دانشگاه ها و تربیت جوان ما به یک تربیت هایی که برخلاف مصالح کشورشان است شکل گرفته، چون اگر دانشگاه فاسد بشود، یک کشور فاسد می شود، بالاترین هدفی که دشمن رویش انگشت گذاشته دانشگاه است، برای این که آن ها خوب می دانند که اگر دانشگاه در خدمت آن ها باشد، همه کشور در خدمت آن ها است.

قاسمی اذعان کرد: دانشگاه  امور کشور را اداره می کند و دانشگاه نسل آینده و حاضر را تربیت می کند و اگر چنانچه دانشگاه در اختیار چپاول گرهای شرق و غرب باشد، کشور در اختیار آن ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در مذاکرات به دنبال رفع کامل تحریم ها است

ایران در مذاکرات به دنبال رفع کامل تحریم ها است