مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-10سياسي

مسئولان مکتب شهید سلیمانی را در کرمان اجرایی کنند


نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: همه مسئولان باید مکتب شهید سلیمانی را در استان کرمان پیاده و اجرایی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه کرمان ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: هوا پرستی و دنیا پرستی موجب شقاوت انسان می شود.

وی با اشاره به اینکه در قرآن کریم برای دنیا پرستان سه ویژگی عهده شکنی، قطع پیوند با خداوند و فساد در زمین ذکر می کند، بیان داشت: فساد به معنای خروج از اعتدلال است و در مقابل آن صلاح قرار دارد که با یکدیگر عناد دارند لذا فساد و دنیا پرستی در یک راستا قرار دارد.

امام جمعه کرمان اضافه کرد: مصداق فساد در زمین همان افرادی هستند که موجب ایجاد رعب و وحشت می شوند و دلیل آن دنیا پرستی است لذا ریشه همه گناهان دنیا پرستی است.

وی ضمن تسلیت شهادت آیت الله دستغیب و تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: پرستاران همیشه به خصوص در این 2 سال اخیر در بحث کرونا به خوبی درس پس دادند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این مطلب که مکتب حضرت زینب (س) مکتب مقابله با فساد و بی عدالتی است، اظهار داشت: حضرت زینب (س) در موضوع عاشورا نشان داد که زنان می توانند به عنوان الگو معرفی شوند و تا زمان ما این جریان ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان مکتب شهید سلیمانی را در کرمان اجرایی کنند

مسئولان مکتب شهید سلیمانی را در کرمان اجرایی کنند