مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 10:502021-12-10سياسي

زیر بار مذاکره نامطلوب نمی رویم/وجود مشکلات جدی در ساختار فرهنگی


ایران در مذاکره به دنبال سه موضوع اساسی است و برای تحقق این سه مهم، مذاکره ایده آل، مطلوب یا قابل قبول انجام می دهد اما زیر بار مذاکره نامطلوب نمی رود.

- یزد- ا مام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: ایران در مذاکره به دنبال سه موضوع اساسی است و برای تحقق این سه مهم، مذاکره ایده آل، مطلوب یا قابل قبول انجام می دهد اما زیر بار مذاکره نامطلوب نمی رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمحمدکاظم مدرسی در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاری کار دشواری است، همانگونه که حضرت زینب (س) هم کار بسیار سختی را بعد از جریان عاشورا بر عهده گرفتند بنابراین کار پرستاری به همان اندازه ارزش دارد که کار حضرت زینب (س) پس از واقعه عاشورا ارزش داشت.

وی عنوان کرد: تلفیق حجب و حیا و عفت و پوشش و نیز خدمت رسانی در وجود حضرت زینب (س)، الگویی کامل برای همه پرستاران ما اعم از زن و مرد است.

مدرسی با تاکید بر اینکه بیماران علاوه بر ترمیم جسم نیاز به ترمیم و تقویت روحیه نیز دارند، عنوان کرد: گاهی یک حرف لطیف و یک لبخند مشکل بیماری را سهل می کند و به جای درمان جسمی هم گاهی به کار می آید بنابراین پرستاران که اقدامات و ایثار آنها به ویژه در شرایط کرونایی شایسته تجلیل و تکریم است، این مهم را در منشور اخلاقی حرفه خود س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیر بار مذاکره نامطلوب نمی رویم/وجود مشکلات جدی در ساختار فرهنگی

زیر بار مذاکره نامطلوب نمی رویم/وجود مشکلات جدی در ساختار فرهنگی