مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:002021-12-10سياسي

کشورهای اروپایی به دنبال رفع تحریم ها در مذاکرات برجام نیستند


طرف های مذاکره در برجام به دنبال موضوع و هدف اصلی یعنی رفع تحریم ها نیستند و فقط می خواهند با شکست مذاکرات اهداف آمریکا را تأمین کنند.

- ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه بخش اسالم ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و گرامیداشت روز پرستار به بیان فضائل و جایگاه معنوی و علمی آن بانوی بزرگوار و نقش ایشان در رساندن پیام حادثه کربلا و نهضت عاشورا به مردم پرداخت.

امام جمعه اسالم با گرامیداشت 19 آذر سالروز تأسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور حضرت امام خمینی (ره) در سال 1363 و با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در شهریور سال جاری با اعضای دولت سیزدهم در مورد ضرورت بازسازی انقلابی عرصه فرهنگ، گفت: متأسفانه ما هنوز در ساختار فرهنگی کشور مشکل اساسی داریم و رفع این مشکل نیازمند یک حرکت انقلابی است.

وی با بیان این نکته که منظور از حرکت انقلابی یک حرکت بنیادی و برخاسته از اندیشه و حکمت است که بتواند فرهنگ های غلط حاکم بر جامعه مثل اسراف، زندگی اشرافی و تجملاتی و تقلیدهای کورکورانه را که در ذهن مردم رخنه کرده است را از ریشه برکند، افزود: در این مسیر باید از تمام توان و ابزار فرهنگی مثل هنر و سینما و رسانه نهایت استفاده را برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشورهای اروپایی به دنبال رفع تحریم ها در مذاکرات برجام نیستند

کشورهای اروپایی به دنبال رفع تحریم ها در مذاکرات برجام نیستند