مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-10سياسي

نامگذاری خیابانی در شهرقدس به نام مدافعان سلامت/ پرستاران نمونه تجلیل شدند


سرپرست فرمانداری شهرستان قدس در مراسم تجلیل از پرستاران نمونه که با حضور خادمیاران رضوی برگزار شد از نامگذاری خیابان منتهی به بیمارستان سردار شهید سلیمانی به نام مدافعان سلامت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرقدس، در آستانه ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، آیین تجلیل از پرستاران بیمارستان سردار شهید سلیمانی باحضور خادمیاران کانون های خدمت رضوی و جمعی از مسوولان شهرستان قدس برگزار شد.

  این مراسم در معیت پرچم متبرک رضوی همراه با چوب پرها، اسپندان و شمعدانی هایی در دست خادمیاران امام رضا(ع) و همخوانی ذکر صلوات خاصه و مدیحه سرایی و با ایجاد با حال و هوای معنوی و خاص برگزار شد و از پرستاران نمونه با اهدای لوح و تکه فرشی از حرم امام رضا(ع) با عنوان قطعه ای از بهشت آیین تجلیل به عمل آمد.

  پرستاران الگوی صبر و استقامات در جامعه حجت الاسلام جوکار امام جمعه شهرستان قدس در این مراسم، اظهار کرد: جوانان بسیاری در مکتب حضرت زینب(س) تربیت شدند و هنر حاج قاسم سلیمانی ایجاد اتحاد و تشکیل سپاه متحد تحت ولایت بود.

وی گفت: پرستاران در کنار صبر، آرامش و استقامت حضرت، راه ایشان را پیش گرفته اند و این جایگاه را باید قدردانست و امام رضا(ع) نیز برای پرستاران دعا می کنند و حضور پرچم متبرک حضرت رزقی نورانی و هدیه ای است که بی حساب به انسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری خیابانی در شهرقدس به نام مدافعان سلامت/ پرستاران نمونه تجلیل شدند

نامگذاری خیابانی در شهرقدس به نام مدافعان سلامت/ پرستاران نمونه تجلیل شدند