مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:202021-12-10سياسي

جشن تولد برای سربازان آذرماهی بازداشتگاه اوین


مدیر بازداشتگاه اوین در جشن تولد سربازان وظیفه آذرماهی گفت: سربازی یکی از دوران های بسیار مهم و حساس در زندگی می باشد و این مدت می تواند به یکی از زیباترین سال های زندگی تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اداره کل زندان های استان تهران، همزمان با سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، مراسم جشن تولد سربازان وظیفه آذرماهی در بازداشتگاه اوین برگزار شد.

علی هاشمی در ابتدای این مراسم که در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، با تقدیر از زحمات نیروهای یگان حفاظت گفت: بیشترین توجه به وضعیت رفاهی، بهداشتی و امور اصلاحی و تربیتی زندانیان می شود ولی نباید سربازان وظیفه به عنوان جوانانی که در امنیت زندان و جامعه سهیم هستند، غافل شد.

مدیر بازداشتگاه اوین تصریح کرد: سربازی یکی از دوران های بسیار مهم و حساس در زندگی می باشد و این مدت می تواند به یکی از زیباترین و خاطره انگیزنرین سال های زندگی تبدیل شود و شخصیت وی را شکل دهد.

وی با اشاره به سن سربازان که گذار از دوران نوجوانی به جوانی است، افزود: بسیاری از جوانان در این زمان، برای آینده خود تصمیم می گیرند و حتی شغل خود را انتخاب می کنند، بنابراین آموزش مهارت یا حرفه ای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن تولد برای سربازان آذرماهی بازداشتگاه اوین

جشن تولد برای سربازان آذرماهی بازداشتگاه اوین