مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-10اقتصادي

استانداردسازی محصولات فناور و دانش بنیان شتاب می گیرد


ویژگی اساسی اقتصاد دانش بنیان، پایداری و مولد بودن آن در این بخش مهم است به ویژه آن که شتاب استانداردسازی محصولات دانش بنیان، - ایسنا/یزد مدیر کل استاندارد استان یزد گفت: ویژگی اساسی اقتصاد دانش بنیان، پایداری و مولد بودن آن در این بخش مهم است به ویژه آن که شتاب استانداردسازی محصولات دانش بنیان، رو به افزایش است.

محمد رضا زارع بنادکوکی در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار یزد افزود: جاده استاندارد استان یزد به عنوان یک دستگاه حاکمیتی، در رسیدن شرکت های متقاضی به گواهی نامه انطباق محصول دانش بنیان(COP)، بسیار هموار و با افزایش شرکت های دانش بنیان، شاهد رشد فزاینده ایی در این حوزه هستیم.

وی با تحسین انتخاب شعار پژوهش، فناوری و پشتیبان تولید در دایر کردن این نمایشگاه، ادامه داد: مجموعه استاندارد استان یزد با توجه به کارشناسان مجرب و خدومی که در خود جای داده است، آمادگی کامل دارد تا ویژگی های محصولات شرکت های دانش بنیان را صحه گذاری کرده تا از این منظر، نقطه مثبتی درایجاد تسهیلات و تجاری سازی محصولات آن ها به حساب آییم.

مدیر کل استاندارد یزد در خصوص جزییات فرآیند کار نیز گفت: درحوزه محصولات دانش بنیان اهدافی را متصور هستیم، اول آن که با اعطاء این گونه گواهی نامه ها باعث ایجاد امید در واحدها می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردسازی محصولات فناور و دانش بنیان شتاب می گیرد

استانداردسازی محصولات فناور و دانش بنیان شتاب می گیرد