مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-10سياسي

مسئولان آذربایجان غربی زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت آذربایجان غربی از ظرفیت های طبیعی زیادی برخوردار است مسئولان زمینه را برای جذب سرمایه گذار فراهم کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران ارومیه اظهار کرد: مسئولان استانی در راستای جذب سرمایه گذار اقدامات خوبی را تاکنون انجام داده اند که باید ادامه دار باشد.

وی ادامه داد: تبیین فرصت ها و تهدیدها، دادن امید و اعتماد به نفس به مردم در شرایطی که مهمترین هدف دشمن از اقدامات و توطئه های کنونی ناامید کردن مردم از نظام و آینده کشور است، از مهم ترین وظایف رسانه ها است.

حجت الاسلام قریشی با اشاره به اینکه نباید مسئولان در جامعه به گونه ای رفتار یا صحبت کنند که باعث ترویج ناامیدی در بین مردم شود، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی نشان داده اند که همواره در عرصه های مختلف پشتیبان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بودند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با بیان اینکه در حال حاضر مهمترین هدف دشمن ناامید کردن مردم از نظام و آینده کشور است اظهار داشت: نباید مسئولان در جامعه به گونه ای رفتار کنند که باعث ترویج ناامیدی در بین مردم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان آذربایجان غربی زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند

مسئولان آذربایجان غربی زمینه جذب سرمایه گذار را فراهم کنند