مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:252021-12-10سياسي

ضرورت همکاری نهادها برای اجرای سند مهندسی فرهنگی استان فارس


توقع این است که در مسائل فرهنگ عمومی در فارس که سند مهندسی فرهنگی اش آماده و رونمایی شده است، برای اجرای سند مدیران پای کار بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله لطف الله دژکام ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه این انقلاب ماهیت اصلی اش اسلامی و معنوی است، اظهارداشت: این ماهیت وجه تفاوت و تمایز انقلاب اسلامی با دیگر انقلاب های دیگر جهان است .

وی با اشاره به سالگرد شهید دستغیب و نقش وی در پیشبرد نهضت انقلاب اسلامی و معنویت گفت: رسالت و نقش شیراز این است که این حس معنوی را در کشور ایجاد و تقویت کنند و این باید از اهداف فرهنگی شهر باشد.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه امام راحل نسبت به شهید دستغیب عنوان مربی بزرگ را به کار بردند، افزود: تربیت نفوس مستعد کار این مربی بزرگ بود اگر نفس گرم و معنوی این مربی نبود 15 هزار شهید این استان تقدیم انقلاب نمی کرد .

آیت الله دژکام با بیان اینکه انسان سازی، بازگشت به هویت معنوی و اسلامی و رشد دادن نسلی که ادامه دهنده راه شهیدان باشد این کاری است که بر عهده ما نیز هست بیان کرد: ما همه فرزندان معنوی شهید دستغیب هستیم و باید به وصایایی این عالم عمل کنیم که یکی از وصیت های شهید دستغیب اطاعت از ولی فقیه و وجوب این مسئله است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت همکاری نهادها برای اجرای سند مهندسی فرهنگی استان فارس

ضرورت همکاری نهادها برای اجرای سند مهندسی فرهنگی استان فارس