مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-10اقتصادي

فراخوان رویداد «پیوند» در حوزه صنایع خلاق منتشر شد


فراخوان رویداد «پیوند» به منظور شناسایی طرح ها و استارت آپ های فعال در حوزه صنایع خلاق با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق منتشر شد.

- فراخوان رویداد پیوند به منظور شناسایی طرح ها و استارت آپ های فعال در حوزه صنایع خلاق با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و همکاری مرکز ملی نوآوری و خلاقیت اشراق منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رویداد پیوند حوزه صنایع خلاق به منظور بهم رسانی شتابدهنده ها و استارت آپ های این حوزه و با هدف شناسایی استارت آپ ها و طرح های استارت آپی جذاب و توانمند و معرفی آن ها به شتابدهنده ها (اعم از دانش بنیان یا غیر دانش بنیان) و سایر سرمایه گذاران و فعالان حوزه اکوسیستم استارت آپی و در نهایت تامین بخشی از هزینه های شتابدهی کسب و کارهای نوپا به صورت بلاعوض، روز 28 دی ماه سال جاری با حمایت صندوق نوآوری برگزار می شود.

در این رویداد ایده ­پردازان و استارت آپ­ هایی که هنوز به مرحله MVP(محصول قابل ارائه) نرسیده ­اند، طرح ­های خود را به دبیرخانه رویداد ارسال می­ کنند و از بین طرح­ های دریافت شده، پس از غربالگری اولیه، تعدادی از طرح­ ها انتخاب می شوند.

سپس برای صاحبان ایده و اعضای استارت آپ ­های منتخب کارگاه های آموزشی برگزار می­ شود و پس از آن مرحله دوم غربالگری انجام خواهد شد که از بین شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان رویداد «پیوند» در حوزه صنایع خلاق منتشر شد

فراخوان رویداد «پیوند» در حوزه صنایع خلاق منتشر شد