مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 12:502021-12-10سياسي

نمازگزاران زرین دشتی در مصلای نمازجمعه رایگان ویزیت شدند


همزمان با روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) و به همت بسیج جامعه پزشکی زرین دشت، نمازگزاران زرین دشتی در مصلای نمازجمعه این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

- زرین دشت- همزمان با روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) و به همت بسیج جامعه پزشکی زرین دشت، نمازگزاران زرین دشتی در مصلای نمازجمعه این شهرستان ویزیت رایگان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، همزمان با خجسته میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیه از سوی بسیج جامعه پزشکی شهرستان زرین دشت با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان امام موسی کاظم (ع)، نمازگزاران این شهرستان در مصلای نماز جمعه با حضور در ایستگاه سلامت بصورت رایگان ویزیت شدند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی زرین دشت در این آیین گفت: در ایستگاه سلامت امروز، پرستاران مستقر در مصلای نماز جمعه شهر حاجی آباد با انجام خدمات بهداشتی، چکاپ فشار خون، قند خون، به صورت رایگان مورد معاینه و ویزیت رایگان قرار گرفتند.

حیدر مرادی افزود: توجه بیشتر مردم به سلامت خود، ارتقای سلامت، همکاری عمومی برای توجه بیشتر به نقش سلامت و همچنین داشتن جامعه ای سالم از اهداف برپایی ایستگاه سلامت در این شهرستان است.

مرادی تاکید کرد: برپایی ایستگاه های سلامت و اعزام تیم های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم شهرستان از مهمترین خدمات بسیج جامعه پزشکی این شهرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمازگزاران زرین دشتی در مصلای نمازجمعه رایگان ویزیت شدند

نمازگزاران زرین دشتی در مصلای نمازجمعه رایگان ویزیت شدند