مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 14:352021-12-10سياسي

احداث سد «معشوره» سریعا آغاز شود/ احیای صنایع نیمه تعطیل در اولویت است


رییس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه کار احداث سد «معشوره» باید حتماً و سریعاً آغاز شود، گفت: اولویت ما در لرستان راه اندازی صنایع نیمه تعطیل خواهد بود.

- خرم آباد- رییس جمهور کشورمان با تاکید بر اینکه کار احداث سد معشوره باید حتماً و سریعاً آغاز شود، گفت: اولویت ما در لرستان راه اندازی صنایع نیمه تعطیل خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی بعدازظهر امروز جمعه در جمع اقشار مختلف مردم لرستان ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: ان شاء الله خداوند متعال به همه ما توفیق معرفت نسبت به جایگاه حضرت زینب (س) و توفیق پیروی از ایشان را عنایت کند.

وی با بیان اینکه توفیق است که در جمع فرهیختگان و نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان باشم، تصریح کرد: استفاده کردیم از فرمایشات آقایان، نماینده ولی فقیه در لرستان، نماینده مردم لرستان در مجلس هبرگان و نمایندگان اقشار مردم؛ اگر فرصت بود حتماً از محضر دیگر عزیزان هم می توانستیم بهره ببریم.

رییس جمهور کشورمان افزود: برای من این بسیار دلنشین بود که در اجتماعات مردمی حضور پیدا کنم و از نزدیک عرض سلام و ادب داشته باشم خدمت مردم لرستان، شرایط کرونایی این طور ایجاب کرد که در مجلس محدودی در خدمت مردم باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث سد «معشوره» سریعا آغاز شود/ احیای صنایع نیمه تعطیل در اولویت است

احداث سد «معشوره» سریعا آغاز شود/ احیای صنایع نیمه تعطیل در اولویت است