مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-10اقتصادي

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی برای خرید قطعات و خدمات تعمیرگاهی


با همکاری مشترک میان ایساکو و بانک قرض الحسنه رسالت و با پیگیری اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، شرایطی فراهم شد که رانندگان تاکسی بتوانند متناسب با اعتبارسنجی که از آنها انجام می شود از 3 تا 30 میلیون تومان به صورت متغیر اعتبار دریافت کنند.

- با همکاری مشترک میان ایساکو و بانک قرض الحسنه رسالت و با پیگیری اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، شرایطی فراهم شد که رانندگان تاکسی بتوانند متناسب با اعتبارسنجی که از آنها انجام می شود از 3 تا 30 میلیون تومان به صورت متغیر اعتبار دریافت کنند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با اشاره به پرداخت تسهیلات حمایتی به رانندگان تاکسی برای خرید قطعات و دریافت خدمات تعمیرگاهی در قالب کارت حمایتی ایساکو ، این کارت اعتباری را پاسخی به مطالبه و درخواست جدی رانندگان خواند.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح روند اعطای کارت اعتباری حمایتی ایساکو به رانندگان تاکسی گفت: یکی از نیازها و درخواست های جدی رانندگان تاکسی این بود که بتوانند خریدهای اعتباری انجام دهند.

باتوجه به اینکه عمده کار در حوزه تاکسیرانی با مجموعه ایران خودرو است و ایساکو نیز زیرمجموعه ایران خودروست، در اقدامی مشترک و خوب این مطالبه برآورده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی برای خرید قطعات و خدمات تعمیرگاهی

پرداخت تسهیلات به رانندگان تاکسی برای خرید قطعات و خدمات تعمیرگاهی