مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-10سياسي

نخستین نشست همکاری های منطقه ای موسوم به فرمت 3+3 در مسکو برگزار شد


دستیار وزیر امور خارجه ایران در نخستین نشست همکاری های منطقه ای موسوم به فرمت 3+3 ضمن حمایت از همکاری ها در قالب این فرمت، بر لزوم احترام به تمامیت ارضی کشورها و اجتناب از هرگونه تغییرات ژئوپلیتیک در منطقه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، نخستین نشست همکاریهای منطقه ای موسوم به فرمت 3+3 متشکل از سه کشور و جمهوری اسلامی ایران در سطح معاونان وزرای خارجه این کشورها در مسکو برگزار شد.

علیرضا حقیقیان دستیار وزیر امورخارجه و مدیرکل اورآسیا که به نمایندگی از کشورمان در این نشست شرکت کرده بود در سخنرانی خود ضمن حمایت از همکاریهای منطقه ای بویژه در حوزه های اقتصادی، تجاری و حمل و ترانزیت و همچنین همکاری کشورها در قالب ابتکار 3+3 اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران یکی از مبتکران و پیشنهاد دهندگان تشکیل فرمت 3+3 است حقیقیان افزود: این فرمت در راستای سیاست های منطقه ای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر حل مشکلات و چالش ها و اختلافات درون منطقه ای توسط کشورهای منطقه است.

دستیار وزیر امورخارجه و مدیرکل اورآسیا همکاریهای منطقه ای بویژه در حوزه های تجاری، اقتصادی، حمل و نقل و ترانزیت را کمک قابل توجهی به رشد و توسعه و شکوفایی منطقه و نیز استقرار صلح و ثبات پایدار در منطقه خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست همکاری های منطقه ای موسوم به فرمت 3+3 در مسکو برگزار شد

نخستین نشست همکاری های منطقه ای موسوم به فرمت 3+3 در مسکو برگزار شد