مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 17:352021-12-10اقتصادي

اختصاص 200 میلیارد برای ایجاد زیرساخت های پرورش ماهی در لرستان


وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به رتبه اول تولید شیلات غیرساحلی لرستان گفت: در حوزه پرورش ماهی در این استان 200 میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها اختصاص داده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید جواد ساداتی نژاد شامگاه جمعه در شورای اداری لرستان با اشاره به ظرفیت های بی نظیر منابع طبیعی و کشاورزی در لرستان اظهار داشت: لرستان سالانه 3 میلیون تن تولید محصولات کشاورزی دارد.

وی با بیان اینکه لرستان رتبه اول تولید شیلات غیرساحلی و رتبه اول تولید حبوبات را در کشور دارد، تصریح کرد: 7 درصد عشایر کشور که حدود 85 هزار نفر هستند در لرستان زندگی می کنند؛ با توجه به مشکلات آبرسانی و راه عشایر، 54 میلیارد اعتبار اختصاص یافته است.

وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه لرستان بهشت گیاهان دارویی ایران است و می تواند اشتغال فراوانی ایجاد کند، افزود: 35 میلیارد اعتبار برای زیرساخت های این حوزه گذاشته شده است و از سوی دیگر با بخش خصوصی بحث کشت قراردادی را دنبال خواهیم کرد.

ساداتی نژاد با اشاره به اینکه به دلیل ظرفیت های بی نظیر دیم کاری در لرستان، برای ایجاد باغات در اراضی شیب دار 100 میلیارد اختصاص یافته است، گفت: در حوزه پرورش ماهی هم 200 میلیارد اعتبار برای ایجاد زیرساخت ها اختصاص داده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 200 میلیارد برای ایجاد زیرساخت های پرورش ماهی در لرستان

اختصاص 200 میلیارد برای ایجاد زیرساخت های پرورش ماهی در لرستان