مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آذر 1400 ساعت 04:002021-12-11پزشكي

چرا از انتقال برخی کارتن خواب ها به بیمارستان ها ممانعت می شود؟


جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هر بیماری که نیاز داشته باشد و پرسنل ما در سازمان اورژانس کشور تشخیص بدهند که باید به مراکز درمانی انتقال داده شود، - میعادفر گفت: در برخی از موارد اگر پرسنل ما کارتن خوابها یا افراد بیخانمان که فاقد اوراق هویتی هستند را به بیمارستان منتقل کنند، به همکاران ما می گویند برای چه این فرد را به بیمارستان آورده اید.

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هر بیماری که نیاز داشته باشد و پرسنل ما در سازمان اورژانس کشور تشخیص بدهند که باید به مراکز درمانی انتقال داده شود، حتما اینکار را انجام می دهند.

وی در پاسخ به چرایی ممانعت و عدم انتقال برخی از بیماران مثل کارتن خواب ها و افراد بیخانمان که فاقد اوراق هویتی هم هستند، به بیمارستان توسط عوامل اورژانس، تصریح کرد: در برخی از موارد اگر پرسنل ما این افراد را به بیمارستان منتقل کنند در بیمارستان به همکاران ما می گویند برای چه این فرد را به بیمارستان آورده اید.

نیاز کارتن خوابها بیشتر خدمات بهزیستی است رییس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: افرادی چون کارتن خواب ها و افراد بی خانمان بیشتر به خدمات بهزیستی و روانشناسی احتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا از انتقال برخی کارتن خواب ها به بیمارستان ها ممانعت می شود؟

چرا از انتقال برخی کارتن خواب ها به بیمارستان ها ممانعت می شود؟